Magneto

02.12.2024

Mistr magnetismu dokáže ohýbat i ten nejsilnější kov podle své vůle, chránit své spojence a zasahovat nepřátele. Ať už si říká Max Eisenhardt, Erik Lehnsherr, nebo jednoduše Magneto, jeho tvrdé životní zkoušky z něj udělaly nezlomného bojovníka, stejně nezdolného jako ocel, kterou ovládá.

Magneto ze hry Marvel Rivals
Magneto ze hry Marvel Rivals

Magneto v Marvel Rivals: Mistr magnetismu a absolutní kontrola bojiště

Magneto, známý jako Erik Lehnsherr, přináší do Marvel Rivals svou neuvěřitelnou schopnost ovládat kov a magnetická pole. Jako postava na dálku kombinuje devastující útoky s kontrolou davu a defenzivními schopnostmi. Magneto je ideální volbou pro hráče, kteří chtějí diktovat tempo hry a strategicky manipulovat nepřáteli.

Role: Controller a silný útočník na dálku

Magneto exceluje jako postava, která dokáže ovládat bojiště díky svým schopnostem manipulace s prostředím. Schopnosti jako Iron Meteor a Magnetic Curtain umožňují strategické eliminace a obranu, zatímco jeho ultimátní schopnost Magnetic Devastation přináší ničivé účinky na celý tým nepřátel.

Strategie:

  • Iron Meteor využij k masivnímu poškození na dálku. Při správném načasování absorbuje nepřátelské projektily a přidává k síle meteoritu další destrukci.
  • Používej Magnetic Curtain k blokování příchozích projektilů a k ochraně spojenců. Tato schopnost je klíčová v boji proti nepřátelským střelcům.
  • Mag-Cannon je ideální na cílené eliminace – maximální nabití ti umožní zasadit devastující úder, který vyřadí klíčové protivníky.
  • Využij Iron Ring k získání dodatečné energie pro schopnosti. Každé absorbované poškození přidává sílu k dalším útokům.
  • S Magnetic Devastation si nech klíčovou schopnost na velké souboje – dokáže zasáhnout více nepřátel najednou a zcela převrátit průběh bitvy.

Slabiny: Omezená mobilita a závislost na správném načasování

Magneto je nejsilnější, když je na dálku a má čas připravit své schopnosti. Jeho omezená mobilita z něj však činí snadný cíl, pokud je pod tlakem melee postav nebo rychlých útočníků. Špatné načasování jeho schopností může vést k oslabení jeho efektivity v boji.

Magneto jako absolutní vládce bojiště

Magneto je skvělou volbou pro hráče, kteří chtějí kontrolovat bojiště a strategicky manipulovat nepřáteli. Správným využitím jeho schopností dokážeš eliminovat klíčové hrozby, chránit svůj tým a diktovat průběh bitvy. Magneto je skutečným pánem magnetismu, který na bojišti nezklame. 🧲💥

Base Stats

HEALTH 650
MOVEMENT SPEED 6 m/s 

IRON RING CHARGING SPEED 4s per charge 

Dostupné Magneto Skiny

Magneto Abilities

Iron Volley (LMB)

Vystřel salvu magnetických koulí směrem dopředu.

CASTING Dosah a velikost následného výbuchu se zvětšují na základě uletěné vzdálenosti.
PROJECTILE SPEED 80m/s
CHARGES 10
MAXIMUM DISTANCE 25m
RANGE Jednorázový projektil s opožděným dopadem, který zároveň vytvoří kouzelnou zónu. Zpočátku vytvoří kouzelnou zónu o poloměru 1 m. Po dosažení maximální vzdálenosti se zóna rozšíří na 3 m.
ATTACK INTERVAL 0.8s
DAMAGE Projektil způsobuje 35 poškození. Kouzelná zóna na středu způsobí 40 poškození, které se snižuje na 50 % ve vzdálenosti do 3 m od středu.

Mag-Cannon (RMB)

Přeměň železné prstence na Magnetově zádech na Mag-Cannon a vystřel kovovou masu dopředu. Vyšší počet prstenců zvyšuje poškození, a při plném nabití schopnost odhazuje nepřátele.

CASTING Single-cast projectile with delayed impact
PROJECTILE SPEED 120m/s
DAMAGE První nálož prstence způsobuje 40 poškození. Druhá nálož prstence způsobuje 65 poškození. Třetí nálož prstence způsobuje 90 poškození.
COOLDOWN Schopnost nemá žádný cooldown, ale lze ji aktivovat pouze tehdy, když má Iron Ring alespoň jednu nálož.
CRITICAL HIT No
SPECIAL EFFECT Při plném nabití prstenců odhazuje nepřátele na vzdálenost 6 metrů.

Meteor M (Q)

Přitáhni všechny materiály v okolí a vytvoř železný meteorit, který při dopadu způsobí masivní poškození. Pohlcením nepřátelských projektilů lze zvýšit sílu meteoritu, avšak přetížení způsobí jeho sebezničení.

CASTING Schopnost vytváří přetrvávající kouzelnou zónu, která po dokončení nabíjení vypustí projektil. Tento projektil po dopadu vytvoří další kouzelnou zónu.

PROJECTILE ABSORPTION RANGE 15m spherical radius
PROJECTILE SPEED 30m/s
EXPLOSION RANGE Na začátku má schopnost kulový dosah o poloměru 5 m. Po nabíjení po dobu 4 sekund se dosah rozšíří na 8 m.

MAXIMUM DURATION 4s
DAMAGE Projektil nezpůsobuje žádné poškození. Základní poškození ve středu kouzelné zóny začíná na 100 a při plném nabití stoupá na 300. Každý bod energie přidává do kouzelné zóny 3 body poškození navíc, přičemž poškození se snižuje na 50 % ve vzdálenosti 6 m od středu.

SPECIAL EFFECT Za každý pohlcený bod poškození projektilu se síla zvýší o 0,125, s maximálním pohlcením 800 poškození projektily.


Metallic Curtain (SHIFT)

Změň magnetické pole a vytvoř kovovou záclonu, která zablokuje všechny příchozí projektily.

CASTING Shield
ENERGY RECOVERY DELAY 1s
ENERGY RECOVERY SPEED 11/s
COOLDOWN 3s 

Metal Bulwark (E)

Vytvoř kovový štít kolem vybraného spojence. Utržené poškození se přemění na prstence na Magnetově zádech.

CASTING Targeted
MAXIMUM DISTANCE 20m
SHIELD VALUE 300
MAX SHIELD DURATION 2.5s
COOLDOWN 12s, and sharing cooldown with Iron Bulwark
SPECIAL EFFECT Štít udělí jednu nálož Iron Ring za každých 100 absorbovaných poškození.

Iron Bulwark (F)

Vytvoř železný štít kolem sebe. Utržené poškození se přemění na prstence na Magnetově zádech.

CASTING 300
MAX SHIELD DURATION 2.5s
COOLDOWN 12s, and sharing cooldown with Metal Bulwark
SPECIAL EFFECT Štít uděluje jednu nálož Iron Ring za každých 100 absorbovaných poškození.

Magnetic Descent (SPACE)

Podrž mezerník pro pomalý pád z výšky.




HORIZONTAL MOVEMENT SPEED 6m/s
DESCENDING SPEED 3.5m/s 

Team-Ups

Metallic Fusion (C)

Scarlet Witch může naplnit Magnetův meč chaotickou energií. Po přijetí této energie může Magneto uvolnit její plnou sílu a zasáhnout nepřátele svým očarovaným mečem.


CASTING Grant Ability
KEY (ENHANCED)
ATTACK INTERVAL První dvě fáze útoku trvají každá 0,615 sekundy, zatímco třetí fáze trvá 0,954 sekundy.
PROJECTILE SPEED 80m/s
RANGE 3m spherical radius
DAMAGE Projectile Damage: 55, Spell Field Damage: 30
DURATION 10s
COOLDOWN 30s 


Hodnocení článku

Na tvém názoru záleží

0.0
Hodnotilo 0 uživatelů
5★
0x
4★
0x
3★
0x
2★
0x
1★
0x
Ohodnotit článek
Děkuji za tvé hodnocení!

Komunita a newsletter

Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾

Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Autorova fotka

Daniel Haša

🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user

Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.